Jumat, 10 Agustus 2012

(Bilingual News) Satu Set Perangko khusus untuk Jang Geun Suk akan Dikeluarkan di Jepang (A special set of Stamps for Jang Geun Suk Will Be Issued in Japan)



(Indonesian)


Satu set perangko khusus untuk aktor Jang Keun Suk akan dikeluarkan di Jepang pada perayaan ulang tahun kedua puluh debutnya.

Kantor Pos Jepang akan mengeluarkan satu set khusus perangko untuk Jang dalam perayaan ulang tahun kedua puluh debutnya.
 

Jang adalah selebriti Korea pertama yang akan memiliki wajahnya pada satu set perangko baru, yang akan resmi dijual di Jepang. Masalah cap khusus untuk merayakan ulang tahun kedua puluh debutnya.

Set khusus perangko akan dijual dari bulan Agustus 20 di semua kantor pos di Jepang dan di situs resmi Kantor Pos Jepang. Ada dua set yang berbeda dari perangko, Sejarah Pertama dan Sejarah Kedua. Sejarah Pertama menunjukkan masa kecil Jang dan remaja, dan Sejarah Kedua menunjukkan penampilan saat ini.

Set perangko termasuk kartu pos khusus buatan, amplop, stiker, serta beberapa foto yang belum pernah dirilis dari Jang.

Jang baru ini memutuskan untuk mengadakan konser tambahan di Saitama, Jepang, karena semua tiket untuk konser di Jepang, bagian dari 2012 Jang Keun Suk Asia Tour - Show Cri 2, telah terjual habis.



(English)


A special set of stamps for actor Jang Keun Suk will be issued in Japan in celebration of the twentieth anniversary of his debut.

The Post Office of Japan will issue a special set of stamps for Jang in celebration of the twentieth anniversary of his debut.

Jang is the first Korean celebrity who will have his face on a new set of stamps, which will be officially on sale in Japan. The special stamp issue is to celebrate the twentieth anniversary of his debut.

The special set of stamps will be on sale from August 20 in all post offices in Japan and on the official website of the Post Office of Japan. There are two different sets of the stamps, the First History and the Second History. The First History shows Jang’s childhood and adolescence, and the Second History shows his current looks.

The sets of stamps include specially-made postcards, envelopes, stickers, as well as some unreleased photos of Jang.

Jang recently decided to hold additional concerts in Saitama, Japan, because all tickets for his concerts in Japan, part of the 2012 Jang Keun Suk Asian Tour – The Cri Show 2, had been sold out.




(I hope this stamp will be sale in our country!!!!!!! Are you AGREE??!!!!!!!)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar